HTML

bull blog

Életképek a vasútról az én szememmel, és néhány gondolat, amit meg kívánok osztani, barátokkal, ismeretlenekkel. :)

Friss topikok

  • Danecay: Hello Bull! Mizu, ennyire unatkozol? :D (2009.06.12. 15:35) Werkblog
  • 3as Bakter: Szia, bull. Tuti gondolat ez az oldal, de a vasút barátok és fotósok nevében is kérem, ha szemből ... (2009.06.08. 19:20) 08.05.24
  • elsőteles: Emlékezz! Számomra is nehéz feldolgozni a történteket. Barátnak nem nevezhetem, de kollegának egy ... (2008.12.19. 09:57) In memoriam ifj. Sebestyén Ferenc
  • icike: Hát kedves Attila, pályát tévesztettél....regényírónak kellett volna szerződnöd:)De ezért szeretün... (2008.08.30. 23:04) Csőstül a bajok :)
  • Bálintné Sallai Mónika: nagyon tetszet az egész elolvastam szupi.Gratulálok neked!!Érdekes volt belecsöppentem egy kicsit ... (2008.08.25. 15:14) Előszó

Linkblog

2008.05.30. 17:08 bullw

Előszó

Helló mindenkinek!


    Én egy mozdonyvezető vagyok Szombathelyről.

    Láttam, hogy sokszor van szó ezekről az internetes naplókról, és gondoltam, bele kéne vágni, hogy milyen is, mikor írogat az ember. Meg aztán olyan sokan írnak, legalábbis mindig balhé megy néhány ember körül, és én sem akarok kimaradni a jóból.

    Barátnőm erre azt mondta, hogy talán olvastam, hogy milyen kevesen írnak blogot? De nem, ez is így meló közben ötlött fel bennem.

    Aztán most eljött az idő. Azért határoztam el, hogy írok, hogy akik szeretik a vasutat, vagy csak érdekli őket, vagy éppen ezt a pályát akarják választani, azokkal egy picit megismertessek bizonyos dolgokat. Megpróbálom úgy leírni a történeteket, hogy a szakszavak ne legyenek leterhelőek azoknak, akik nem ismerik őket, illetve megmagyarázom őket, ha leírtam. Így talán mindenki számára élvezetes lesz.

    Sokszor látja az ember, hogy gyerekek, de sok esetben felnőttek is ámulattal tekintenek a mozdonyokra, vonatokra. Miattuk is írok, hogy mögé láthassanak bizonyos dolgoknak. Sajnos nem írhatok le mindent, mert kötik a kezem bizonyos tabuk. Nekünk a tanfolyamon úgy adták elő, mintha minden ideális lenne. Mint mindenki látja ez sajnos nem így van, vannak gubancok, és buktatók, amiket több-kevesebb sikerrel tud a cég átvészelni. Szóval nem rózsás a helyzet, és néhányan, akiknek nem csak munkájuk, hanem egy picit a szívük csücske is a vasút, azok tesznek érte annyit, hogy úgy menjenek a dolgok, ahogy. Ők tesznek érte, hogy legalább a vasútból megmaradjon néhány dolog, ami jó. Ezeket a dolgokat szeretném bemutatni. Nem csak a rosszat akarom láttatni a cégből, mert azt más orgánumok megteszik helyettem, így leveszik vállamról ezt a nehéz terhet, így nekem csak azt kell bemutatnom, amit úgy hívnak: vasútromantika!

    Mivel zöldfülű vagyok az írásban, építő jellegű kritikákat elfogadok mindenkitől. Nem tudom milyen gyakran fogok ide felvetődni, de néha, ha van valami, amit érdemesnek tartok, hogy elmondjam, akkor itt leszek.

    Megkérek mindenféle vasúti szervet, hogy ne zaklassanak az írással kapcsolatban, mert nem érdekel, semmiféle rossz szándék nem vezérel, amikor írok. Ha néhányan magukra veszik ezeket, akkor annak valószínű megvan az oka.

 

    Mindenkinek jó szórakozást kívánok, és vidám perceket a történetekhez!

 

   Üdvözlettel: Bull!

U.i.: mivel ma van a barátnőm szülinapja, így neki ajánlom ezt az oldalt!
       Boldog Szülinapot Mónim! :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bullw.blog.hu/api/trackback/id/tr73495320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bálintné Sallai Mónika 2008.08.25. 15:14:24

nagyon tetszet az egész elolvastam szupi.Gratulálok neked!!Érdekes volt belecsöppentem egy kicsit a mozdonyvezetők életébe.
süti beállítások módosítása